نحوه خرید دستگاه انکوباتور ایرانی خوب

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

نحوه خرید دستگاه انکوباتور ایرانی خوب

انکوباتور کلاسیک LEEC در 3 سایز 100 لیتری (C100)، 157 لیتری (C157) و 330 لیتری (C330) موجود است که همگی دارای ساختار و کیفیت بی عیب و نقصی هستند که از یک محصول LEEC انتظار دارید. تمام انکوباتورهای کلاسیک دارای محفظه های کاملاً مهر و موم شده ساخته شده از فولاد ضد زنگ صیقلی با گوشه های گرد برای تمیز کردن آسان هستند. کابینت بیرونی از فولاد ضد زنگ ساخته شده و دارای پوشش رنگ پودری سختی است. یک درب دید شیشه ای داخلی به طور مثبت بر روی یک واشر سیلیکونی بسته می شود و امکان مشاهده واضح محتویات محفظه را بدون ایجاد اختلال در جو داخلی فراهم می کند. یک پورت دسترسی عقب با قطر 12 میلی متر اجازه می دهد تا پروب های نظارت بر دما را به طور ایمن در اتاقک انکوباتور قرار دهند.
المان های گرمایش سیم مقاومتی پروفیل جدید و عایق با کارایی بالا کنترل دمای مطلوب را تضمین می کند. همه مدل ها دارای گردش هوای ملایم به کمک فن هستند که توزیع یکنواخت دما را در کل اتاق تضمین می کند. بازیابی سریع دما اتلاف حرارت را پس از باز شدن درب به حداقل می رساند.
جدیدترین فناوری کنترل کننده دمای ریزپردازنده به این دستگاه انکوباتور پایداری دمایی عالی تا 0.1 درجه سانتی گراد می دهد. ویژگی‌های Fuzzy Logic و Auto-Tune به کنترلر اجازه می‌دهد تا با هر اندازه محفظه سازگار شود و عملکرد و دقت آنها را بهینه کند. استفاده از کنترلر ساده است و دماهای هدف و واقعی را به صورت بلادرنگ بر روی یک صفحه نمایش دیجیتال دو رنگ نشان می دهد.
آستانه های هشدار دمای بیش از حد و کمتر را می توان در کنترلر برنامه ریزی کرد. در صورت بروز دمای بیش از حد، یک قطع ایمنی مستقل، عناصر گرمایش را قطع می کند. کنترلر می تواند با رمز عبور نیز محافظت شود و هرگونه تنظیمات غیرمجاز را در آستانه تنظیم و زنگ هشدار متوقف کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.