لیست انواع دستگاه های انکوباتور

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

لیست انواع دستگاه های انکوباتور

شهری زیبا و کوچک است که در قسمت جنوبی هند واقع شده است. گرچه این شهر پایتخت ایالت کوچک کرالا (در سراسر جهان به عنوان کشور متعلق به خدایان شناخته می شود) است، به دلیل اندازه و توسعه متوسط ​​از وضعیت خود سرپیچی می کند. این یک شهر یا شهری است که زندگی در یک شهر را به یک لذت تبدیل می کند. هوا تمیز ، آب خوب ، مسکن ، امکانات آموزشی و تفریحی خوبی دارد. بسیار نادر است که ایستگاه های تپه ای و سواحل نزدیک شهر را پیدا کنید اما در همیشه می توانید ایستگاه های تپه ای یا سواحل دیدنی را مطابق میل خود تکرار کنید.همچنین دارای یک باغ وحش ، موزه ، گالری های هنری ، مراکز فرهنگی و مکان هایی با اهمیت مذهبی است که زندگی در اینجا را به یک زندگی فرهنگی برآورده می کند.
به درستی به عنوان یک شهر دانش شناخته می شود که دارای مجموعه ای گسترده از دانشگاه ها ، موسسات تحقیق و توسعه و پزشکی در داخل و اطراف شهر واقع شده است. مرکز فضایی ویکرام سرابهای ، مرکز بیوتکنولوژی راجیو گاندی ، انستیتوی ملی علوم و فناوری بین رشته ای ، مرکز منطقه ای سرطان ، دانشگاه کرالا ، موسسه علوم و تحقیقات علوم هند ، موسسه علوم و فنون فضایی هند در میان آنها اندک است. کالج مهندسی ،موسسه های مهندسی معتبری در بخش دولتی هستند ، جدا از چندین موسسه خوب در بخش خصوصی که برنامه های آموزشی با کیفیت ارائه می دهند.
چند صنعت تجهیزات پزشکی نیز در تریواندروم و اطراف آن واقع شده اند.موارد برجسته ای هستند. اکثر آنها شرکای صنعتی برای فناوری های توسعه یافته در انستیتو هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.