از انکوباتور به چه منظور استفاده میشود؟

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

از انکوباتور به چه منظور استفاده میشود؟

خطر آلودگی میکروارگانیسم ها با برنامه 140 ضدعفونی با حرارت خشک ، که می تواند به طور مثر خلوص جو داخلی را حفظ کند ، به حداقل برسانید.
ترکیب (فیلتر هوا با راندمان بالا و ذرات معلق) با سیستم گردش هوا فعال ، فضای داخلی را یکنواخت تر و همچنین تمیزتر می کند. هپا هر دقیقه هوا را در محفظه فیلتر می کند که در عرض 5 دقیقه به سطح کلاس 100 می رسد.
فضای داخلی از فولاد ضد زنگ حاوی مس با طراحی گوشه گرد ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر باکتری ها و همچنین سادگی تمیزکاری دارد.
ثبات
روش گرمایش شش ضلعی هوا به طور قابل توجهی زمان رسیدن به درجه حرارت را کاهش می دهد.
سنسور مادون قرمز غیر پراکنده برای تشخیص دی اکسید کربن با سرعت رانش کم در مقایسه با سنسور تی سی کاملاً دقیق است. همچنین می تواند دمای بالا را تا 140 درجه سانتیگراد تحمل کند ، بنابراین در هنگام عقیم سازی نیازی به حذف سنسور نیست.
هوش
تمام داده ها و فعل و انفعالات از جمله دما ، غلظت co2 ، ثبت عملیات و همچنین سوابق هشدار در صفحه لمسی 7 اینچی قابل مشاهده هستند.
تغییرات داخل دستگاه انکوباتور طی 7 روز می تواند به صورت خودکار ثبت و در منحنی نمایش داده شود. داده های بالاتر از 7 روز تا 6 ماه را می توان از طریق درایو USB صادر کرد.
ایمنی
تنظیمات هشدار قابل تنظیم به کاربران اجازه می دهد تا محدودیت های زنگ خطر بالا و پایین را تغییر دهند.
آلارم های متعدد سیستم می توانند دستگاه را از عملکرد غیر عادی دور کنند تا نمونه ها و اپراتورهای گرانبها به خوبی محافظت شوند.
یکی دیگر از دستگاه های مهم برای ضد عفونی آون است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.