فروش دستگاه انکوباتور باکیفیت برتر

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

فروش دستگاه انکوباتور باکیفیت برتر

کارلسبد ، کالیفرنیا - نوآوری های پزشکی ریخته گری اولین نوع از این نوع در شهرستان سن دیگو است که دو بزرگترین رونق در مراقبت های بهداشتی را گسترش می دهد ، گسترش ده ساله ارائه دهندگان خدمات دستگاه های پزشکی و تشخیصی ، با روند سریع رشد دستگاه های جوجه کشی استارتاپ. افتتاحیه در کارلسباد تعهدی برای توسعه دستگاه های پزشکی و تشخیصی از طریق نوآوری ، جوجه کشی و همکاری به همراه دارد.
پس از اینکه جان زایس شرکت توسعه محصولات پزشکی موفق خود را برای گسترش ارائه خدمات خود فروخت ، او و پاول دی پرنا ، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری مراقبت از دیابت پشت سر هم ، گرد هم آمدند تا طوفان فکری برای ارائه بهترین خدمات به جامعه محلی و رشد در این دو پر رونق را ایجاد کنند. صنایع سان دیگو. زایس تخصص خود را در زمینه مهندسی محصولات تشخیصی و عملیات شرکت با خود حمل می کند. او با ، که مهارت و ارزش مهندسی تجهیزات پزشکی خود را به عنوان یک رهبر آزمایش شده به ارمغان می آورد ، با موفقیت را از ابتدای کار به یک شرکت تجارت عمومی منتقل می کند.
ریخته گری ماه گذشته رسماً آغاز به کار کرد و توسعه جامع تجهیزات پزشکی و تشخیصی از جمله مهندسی ، پشتیبانی نظارتی ، سازماندهی و اجرای آزمایش های بالینی و انتقال کامل به تولید را فراهم کرد. دفتر مرکزی همچنین یک جوجه کشی در خود جای داده است که با در اختیار داشتن فضای کاری مشترک ، دسترسی به استعدادهای فنی مهندسی ، پشتیبانی از طرح بازاریابی و بازرگانی و اتصال حیاتی به جامعه سرمایه گذاری مخاطب ، به جامعه محلی مبتدی راه اندازی می کند.

پاول دی پرنا ، رئیس بخش مهندسی سیستم ها و تجارت جوجه کشی در نوآوری های پزشکی فاندری می گوید: "نوآوری های پزشکی ریخته گری آنقدر خوش شانس است که در طبقه همکف فناوری پزشکی پیشرفته باشد و ما می خواهیم در هر جایی که بتوانیم به این رشد کمک کنیم." این اقدام کلیدی بسیار استراتژیک است زیرا علاوه بر خدمت به شرکتهای بزرگ تا میانی در سطح بین المللی ، فوندری از اهرم فشار و افزایش سنگر سن دیگو در دستگاه های پزشکی با سرعت رشد ، انجمنهای تشخیصی و بیوتکنولوژی استفاده خواهد کرد. فوندری افتخار دارد که با تشویق نوآوری در زمینه راه اندازی در سطح محلی و جهانی به عنوان پایه ای برای تخصص ، راهنمایی و پشتیبانی فراتر از منابع پولی ، این چشم انداز استراتژیک را به انجام برساند.
دستگاه انکوباتور یکی از وسیله های نوین در راستای رشد و کشت آزمایش های سلولی و زیست محیطی است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.