انکوباتورهای ایرانی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

انکوباتورهای ایرانی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

این انکوباتورهای دمای پایین، جوجه کشی بهینه را در محدوده 0 تا 80 درجه سانتی گراد (32 تا 176 درجه فارنهایت) فراهم می کنند. کنترل PID ریزپردازنده از یک دکمه شماره گیری قابل تنظیم سریع استفاده می کند و پارامترهای دما بر روی صفحه نمایش روشن VFD به راحتی قابل خواندن هستند. کنترل‌ها شامل حالت‌های تایمر روشن/خاموش دوگانه است که ون از ۱ دقیقه تا ۹۹ ساعت تنظیم می‌شود. 59 دقیقه یا از عملکرد از پیش تعیین شده استفاده کنید که سه تنظیم دمایی که معمولاً استفاده می شود را ذخیره می کند. با پورت های RS-232 و USB داخلی، داده های لازم را کنترل یا جمع آوری کنید. کالیبراسیون دمای سه نقطه و تنظیم خودکار دستگاه انکوباتور شما را در اوج کارکرد نگه می دارد.
یک پریز برق داخلی با پوشش ایمنی امکان استفاده از شیکرها یا سایر ابزارهای داخل محفظه را فراهم می کند. درب داخلی با شیشه سکوریت نظارت بر نمونه ها را بدون تأثیر بر دمای داخل محفظه آسان می کند. تمیز کردن دستگاه انکوباتور با گوشه های گرد در محفظه و یک گریل جلویی با باز شدن سریع برای دسترسی به کمپرسور ساده است.
ویژگی‌های ایمنی عبارتند از، اجرای خودکار پس از قطع برق، حفاظت از جریان بیش از حد، عملکرد قفل صفحه کلید از تغییرات تصادفی در حین کار جلوگیری می‌کند و در صورت باز بودن درب، یک زنگ هشدار قابل مشاهده و شنیداری به شما هشدار می‌دهد. یک سیستم مانیتورینگ دمای مستقل سه گانه دارای هشدار انحراف زیاد/کم، محدودکننده دمای الکترونیکی بالا/پایین و محدودکننده مکانیکی بیش از حد دما است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.