بهترین سایت معرفی دستگاه انکباتور

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

بهترین سایت معرفی دستگاه انکباتور

مطالعه فرهنگ سلولی نقش مهمی در تجزیه و تحلیل تشخیصی عوامل بیماریزا دارد. نتایج بدست آمده از چنین تحقیقاتی ، فرموله سازی اثبات دقیق سطح بهداشت و ارزیابی میزان مقاومت دارویی در برابر ویروس ها را امکان پذیر می سازد. یک روش که اغلب در این زمینه استفاده می شود ، نمونه کشویی است ، جایی که کشت سلول های مستعد ویروس برای آزمایش عملکرد بیولوژیکی آن ها در معرض آنها قرار می گیرد.
دستگاه های انکوباتور CO2 ابزار مناسبی برای مراحل مختلف فرآیند مانند ذوب و انتقال سلول ها و همچنین آلوده سازی رده های سلولی و رنگ آمیزی سلول های سلولی است. در طی این کاربرد ، شرایط در داخل کشور معمولاً روی 37 درجه سانتیگراد و 5 ولت تنظیم می شود. ٪ CO2
نمونه ها حداکثر پس از 72 ساعت مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند. رنگ آمیزی لایه سلول باعث می شود که پلاک با جزئیات بیشتری یا با چشم غیر مسلح یا زیر میکروسکوپ مشخص شود.
https://www.amazon.com/Lab-Incubators-Accessories/b?ie=UTF8&node=318007011
دستگاه انکوباتور CO2 به ویژه برای اهداف تشخیصی یا شناسایی ویروس بسیار مناسب است ، زیرا شرایط انکوباتور بسیار پایداری را حفظ می کند. درهای شیشه ای داخلی برای دسترسی تقسیم شده در اینجا نیز کمک می کند. بعلاوه ، خطرات آلودگی متقابل و گسترش بی صدا آلودگی به لطف عقیم سازی خودکار در هوای گرم در 180 درجه سانتیگراد ، همیشه قابل اطمینان است.
حسگرهای زیستی در زمینه هایی مانند دارو ، نظارت بر تخمیر ، کنترل کیفیت غذا و تجزیه و تحلیل محیط بیشتر و بیشتر می شوند. حسگر زیستی یک عنصر حساس به زیست شناسی را به یک سیگنال دیجیتالی تبدیل می کند ، که به نوبه خود می تواند برای انجام تجزیه و تحلیل با استفاده از تحریک فیزیکی یا شیمیایی استفاده شود.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.