کاربرد دستگاه انکوباتور

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

کاربرد دستگاه انکوباتور

هزینه ساخت دستگاه انکوباتور ارائه شده در اینجا هنگام تهیه مواد در سوئیس حدود 300 دلار بود. با این حال ، این هزینه ها ممکن است در مکان های مختلف به طور قابل توجهی کمتر باشد ، به خصوص اگر هزینه حمل و نقل برای اجزای هسته الکترونیکی حداقل باشد. اصلاح اجزای مختلف توصیف شده در پروتکل می تواند هزینه ها را بیشتر کاهش دهد. پروتکل ارائه شده در اینجا محدود به این است که فقط سه نوع ماده پوسته را در دو درجه حرارت تنظیم شده و همچنین تأیید رشد میکروبی فقط برای مقایسه می کند.
تحقیقات آینده باید مناسب بودن این طرح انکوباتور را تحت طیف وسیعی از پارامترهای دما و با استفاده از گونه های شاخص میکروبی اضافی (به عنوان مثال ، انتروکوک) و عوامل بیماری زا (به عنوان مثال ، سالمونلا ، ویبریو کلرا) آزمایش کند. تحقیقات آینده همچنین باید بر روی تکنیک های خنک کننده موثر در دستگاه انکوباتور متمرکز باشد ، که امکان استفاده از آن را در محیط های بسیار گرم (> 40 درجه سانتیگراد) فراهم می کند.
از نظر ما ، دستگاه انکوباتور زمینه شناخته شده دیگری وجود ندارد که ظرفیت حجم قابل انعطاف را ارائه دهد و به راحتی قابل جدا شدن باشد ، در حالی که قابل حمل و کم هزینه است. این گزینه بدیع برای دستگاه های انکوباتور موجود در بازار ، نیاز دولت ها و سازمان هایی با کیفیت آب و سایر اهداف آزمایش مبتنی بر فرهنگ را که در آنجا امکانات آزمایشگاهی کمی در دسترس است ، برآورده می کند. این دستگاه انکوباتور هنگامی که با تجهیزات ساده تست کیفیت آب همراه شود ، می تواند به پزشکان با ظرفیت محدود کمک کند تا آزمایشگاه های دائمی یا فصلی را با هزینه مناسب تأسیس کنند. با افزایش تعداد آزمایشگاه ها در مناطق دور افتاده ، تلاش برای نظارت منظم بر کیفیت آب یا دستیابی به نظارت دقیق بر عملکرد سیستم به طور فزاینده ای عملی می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.