مزایای استفاده از دستگاه انکوباتور در آزمایشگاه

انکوباتور چه تاثیری در آزمایشگاه کشت سلولی دارد؟

مزایای استفاده از دستگاه انکوباتور در آزمایشگاه

دستگاه انکوباتور خنک کننده از وین طب تجهیزات قابل اعتماد برای آزمایشگاه شما
دستگاه انکوباتور خنک کننده در زیست شناسی ، جانورشناسی یا باکتری شناسی استفاده می شود ، به عنوان مثال در آزمایشگاه های صنایع غذایی و آشامیدنی. مناطق کار میکروبیولوژیکی بیشترین تقاضا را برای تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می دهند و به شرایط مطلوب پرورش نیاز دارند. به عنوان مثال ، در صنایع غذایی ، شناسایی عوامل بیماری زا اهمیت زیادی دارد تا محدودیت عفونت های ناشی از غذا را محدود کند. با استفاده از روش های تعیین میکروبیولوژیکی ، میکروب ها در نمونه های غذا با استفاده از دستگاه انکوباتور خنک کننده شناسایی می شوند.
در چنین زمینه های کاری ، دقت تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده ، موفقیت و تکرارپذیری توالی های فردی آزمون را تعیین می کند. با دستگاه انکوباتور خنک کننده از وین طب همیشه به نتایج قابل اطمینان دست می یابید. دستگاه های ما حتی در دمای محیط بالا عملکرد مطلوب را ارائه می دهند و از دقت بالایی در دمای انکوباتور مشخص اطمینان می دهند.
جزئیات فنی دستگاه های انکوباتور خنک کننده
شما همیشه می توانید به کیفیت دستگاه انکوباتور خنک کننده وین طب اعتماد کنید. ما مدل هایی با حجم 182 تا 1350 لیتر ارائه می دهیم. این مجهز به سیستم خنک کننده جابجایی است ، که باعث می شود هوای داخل کابینت همیشه در گردش باشد و بنابراین هیچ گونه دمای ناخواسته در گوشه ها یا بین نمونه ها ایجاد نمی شود. درجه حرارت به سرعت و به طور مساوی کنترل می شود. به لطف فناوری مدرن ، تفاوت دما در دستگاه های انکوباتور خنک کننده به حداقل می رسد. علاوه بر این ، دستگاه های وین طب پس از بازکردن درب ، با زمان بهبودی کوتاهی تحت تأثیر قرار می گیرند. هنگام باز شدن درب ، فن هوای گردشی به طور خودکار از طریق میکروسوئیچ غیرفعال می شود ، بنابراین از ورود هوای بیرون به طور قابل اطمینان جلوگیری می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.